تظاهرات مردم لس آنجلس در حمایت از اعتصاب غذای زندانیان در کالیفرنیا، حضور بازیگران هالیوودی در کنار معترضان

به گزارش وبلاگ نیازمندی، خبرنگاران: بیش از صد نفر از مردم لس آنجلس در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان های آمریکا و به حمایت از اعتصاب غذای زندانیان کالیفرنیا در مقابل ساختمان فدرال لس آنجلس دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات مردم لس آنجلس در حمایت از اعتصاب غذای زندانیان در کالیفرنیا، حضور بازیگران هالیوودی در کنار معترضان

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزای وبلاگ نیازمندی مستقر در آمریکا؛ روز گذشته (31 جولای) که به عنوان روز بین المللی اقدام علیه شرایط غیرانسانی در زندان شناخته می گردد بیش از 100 نفر از مردم لس آنجلس در اطراف ساختمان فدرال این شهر به حمایت از اعتصاب نماینده های غذا در زندان کالیفرنیا دست به تظاهرات زدند.

در هفته های گذشته بیش از 500 زندانی زندان کالیفرنیا در اعتراض به شرایط غیرانسانی این زندان دست به اعتصاب غذا زدند. هدف اصلی آنها این است که مردم متوجه مجازات هایی مانند زندان انفرادی شوند. به گفته برگزار نمایندگان این کمپین زندان انفرادی می تواند طی 15 روز به مسائل روانی منتهی گردد.

تظاهرنمایندگان همچنین قصد داشتند توجه مردم را به مواردی مانند غذای ناکافی و غیربهداشتی در زندان های آمریکا جلب نمایند.

ده ها نفر از مردم شرکت نماینده در این تظاهرات با در دست داشتن تصاویر زندانیانی که در سلول انفرادی زندانی بودند شعار می دادند: تنها چیزی که می خواهیم حقوق بشر است.

در این تظاهرات چهره های مشهوری مانند دنی گلاور و مایک فارل بازیگر مشهور آمریکایی نیز حضور داشتند. فارل در ارتباط با شرایط زندان و نحوه برخورد با زندانیان در ایالات متحده گفت: آمریکا قرار است منشا امید باشد اما در عوض رفتاری همانند یک سوداگر مرگ را دارد.

در بخش دیگری از این تظاهرات افرادی که برای ده ها سال در پشت میله های زندان کالیفرنیا حضور داشتند نیز پیرامون شرایط غیرانسانی زندان و همچنین رفتار بسیار بد نگهبانان آن صحبت کردند.

منبع: تسنیم

به "تظاهرات مردم لس آنجلس در حمایت از اعتصاب غذای زندانیان در کالیفرنیا، حضور بازیگران هالیوودی در کنار معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مردم لس آنجلس در حمایت از اعتصاب غذای زندانیان در کالیفرنیا، حضور بازیگران هالیوودی در کنار معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید