اپل واچ تبدیل به راهنمای موزه می گردد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، بر اساس گزارش CNN Money گروهی از جوانان سان فرانسیسکو استارت آپی را با نام Guidekick ایجاد نموده اند که در جریان آن توانسته اند اپل واچ را تبدیل به یک راهنمای موزه نمایند .

اپل واچ تبدیل به راهنمای موزه می گردد

کاربران با یاری این سرویس می توانند قبل از بازدید از موزه هنر های زیبای سان فرانسیسکو، اپلیکیشن مربوطه را دانلود نموده و در محیط موزه از آن استفاده نمایند. در حین تماشای بخش های مختلف موزه، ساعت اپل با استفاده از ویبره هشداری را صادر می نماید که بر اساس آن باید هدفون را درون گوشتان بگذارید تا یک راهنمای اختصاصی داشته باشید که اطلاعات مختلفی در مورد آثار هنری ارائه می نماید .

سرپرست این سرویس با نام ریچارد بنیفیلد در این خصوص به CNN Money گفته است که ایده آن ها باعث می گردد که کاربران هدایت نامرئی را تجربه نمایند. با استفاده از این راهنما دیگر نیازی نیست نگاهتان را از اثر هنری بردارید و در حین تماشای آن، اطلاعات مختلفی نیز در این خصوص به دست خواهید آورد .

این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی را در مورد موزه ارائه می نماید که در این بین می توان به نقشه سه بعدی تعاملی اشاره نمود که موقعیت کاربر را نشان می دهد و به وسیله آن می توان هرچه ساده تر به بخش های مد نظر دست یافت .

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "اپل واچ تبدیل به راهنمای موزه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ تبدیل به راهنمای موزه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید