اعلام جزییات فعالیت شعب انجمن موسیقی ایران در ایام کرونا

به گزارش وبلاگ نیازمندی، شعبه های مختلف انجمن موسیقی ایران در سراسر کشور طی هفته های گذشته برنامه هایی را با هدف تشویق مردم برای حضور در خانه طی ایام شیوع ویروس کرونا اجرا کردند.

اعلام جزییات فعالیت شعب انجمن موسیقی ایران در ایام کرونا

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نیازمندی، با توجه به شرایط ویژۀ کشور، شیوع ویروس کرونا و تصمیم مسئولین مبنی بر عدم حضور فیزیکی افراد در عرصۀ اجتماع و ماندن در خانه جهت جلوگیری از گسترش بیماری، شعب استانی انجمن موسیقی ایران برنامه هایی را در ترغیب مردم برای حضور در خانه برگزار کردند.

جزییات فعالیت شعب استانی انجمن موسیقی ایران در این ایام به توضیح ذیل است:

1- کنسرت های آنلاین در هفت شعبه (آذربایجان شرقی، یزد، هرمزگان، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، قشم): 15 شب برنامۀ پخش زنده در کانال های اینستاگرامی انجمن های موسیقی با حضور بیش از 300 هنرمند در قالب 50 گروه موسیقی با بیش از 10 هزار بیننده در شاخه های مختلف موسیقی اعم از دستگاهی، نواحی، پاپ و تلفیقی.

2- اعلام فراخوان جشنواره های موسیقی مجازی در 5 شعبه (تهران، خوزستان، گلستان، کردستان، کرمانشاه) و دریافت آثار هنرمندان.

3- کلیپ های ضبط شده از اجرا های هنرمندان موسیقی در 5 شعبه (همدان، کردستان، کرمان، ایلام، خراسان رضوی)، با پیغام در خانه بمانیم، پخش در فضای مجازی و صفحات اینستاگرام انجمن های موسیقی استان.

4- برگزاری مسابقات نوازندگی و خوانندگی در 4 شعبه (قشم، ایلام، کرمان، بوشهر).

5- برنامه ریزی و سیاست گذاری برای برگزاری جشنواره های موسیقی مجازی 6 شعبه (سمنان، زنجان، اردبیل، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی).

6- برگزاری 6 نشست موسیقایی در 2 شعبه (بوشهر، فارس).

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام جزییات فعالیت شعب انجمن موسیقی ایران در ایام کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزییات فعالیت شعب انجمن موسیقی ایران در ایام کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید