آماده سازی خیابان ولیعصر (عج) در جشن نیمه شعبان

به گزارش وبلاگ نیازمندی، شهردار منطقه11 تهران از زیباسازی و برپایی جشن در معابر محله های مرکزی تهران به خصوص محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) خبر داد.

آماده سازی خیابان ولیعصر (عج) در جشن نیمه شعبان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نیازمندی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11 تهران، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه از آمادگی برگزاری جشن و سرور ویژه نیمه شعبان در این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه11 گفت: بیش از 50 مسجد در سطح منطقه به خصوص مساجد واقع در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) تجهیز شد و بسته های آذین بندی شامل ریسه نوری، ریسه پارچه ای و پرچم های مزین بنام حضرت حجت (عج) به وسیله اداره زیباسازی تامین و تحویل شد.

موسوی ضمن اشاره به اهمیت جشن نیمه شعبان برای مسلمانان و عشاق امام زمان (عج) گفت: به منظور برپایی هرچه با شکوه تر جشن نیمه شعبان و زیباسازی شهر در این ایام کلیه المان ها، مبلمان های شهری، رفیوژ های ترافیکی، نرده های معابر و پایه های ترافیکی در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) از میدان راه آهن تا چهارراه حضرت ولیعصر (عج) شست و شو و رنگ آمیزی شد.

شهردار منطقه11 خاطر نشان کرد: طول خیابان حضرت ولیعصر (عج) در منطقه11 تهران به متراژ 7هزار مترمربع، به وسیله ریسه های پارچه ای و نوری آذین بندی شد.

او همچنین خاطرنشان کرد: در چهارراه حضرت ولیعصر عج، میدان منیریه و میدان راه آهن استیج های ویژه برنامه های فرهنگی برای خانواده ها در جشن نیمه شعبان در نظر گرفته شده است و هم چنین استقرار غرفه های توزیع نذورات مردمی ویژه ولادت با سعادت حضرت امام مهدی (عج) در محور خیابان حضرت ولیعصر عج به وسیله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز در دست اقدام است تا میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان در محلات مرکزی تهران باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آماده سازی خیابان ولیعصر (عج) در جشن نیمه شعبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی خیابان ولیعصر (عج) در جشن نیمه شعبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید